​Набір персоналу

Набір персоналу в режимі онлайн забезпечує негайне взаємодія в режимі реального часу, а також роботу по найму і пошуку роботи 24 × 7. Роботодавці можуть опублікувати роботу безпосередньо на своєму сайті кар'єри всього за 5 хвилин і відразу ж почати отримувати резюме. Ви можете отримати професію робота киев водитель з високою заробітною платою та зручним графіком роботи. Традиційні методи, при яких показ газетної реклами може займати тиждень, а потім показуватися тільки один день, або коли менеджеру з персоналу доводиться чекати до кінця місяця, щоб побачити переваги дорогої реклами в щомісячній галузевої або географічної публікації, може збільшити час і вартість підбору кращих талантів .

Набір кращих талантів через агентство також вимагає часу. Від складання списку обраних вами постачальників до зустрічі з ними і, нарешті, надання можливості працювати над роллю може зайняти до двох тижнів.

Використання вашого власного сайту кар'єри в середньому на 70% швидше, ніж традиційні методи найму, оскільки ви, роботодавець, перебуваєте під повним контролем. Ви можете негайно і безпосередньо зв'язатися з кандидатами, і вам не потрібно чекати, поки посередник просеет, відфільтрує, оцінить чи обере найкращі таланти. Перебуваючи за кермом, ви отримуєте цінну інформацію про характер ринку і конкурентному середовищі для цієї позиції. Ви також можете забезпечити чудове відповідність і кращу відповідність своєї організації в довгостроковій перспективі.

Дозволяє для створення бази даних і відстеження.

Як уже згадувалося раніше, вартість використання бази даних CV в багатьох країнах може бути дуже дорогою, і цю вправу потрібно буде повторювати при кожному наймі. Ваш власний сайт кар'єри надасть вам, роботодавцю, можливість зберігати висококласні або особливо привабливі резюме для створення пріоритетною бази даних попередньо відібраних кращих талантів для майбутнього використання. Це, в свою чергу, зменшить вартість і час на прокат.

Щоб оцінити повернення інвестицій, ви повинні стежити за взаємодією з кожної вакансією, яку ви публікуєте. Це можна зробити на вашому сайті «Кар'єра» за допомогою метрик, які дозволять вам відстежувати всі: від переглядів сторінок до ключових слів в пошукових системах, вам необхідно зрозуміти, який контент забезпечує найкращі результати для вашої компанії з точки зору кращих кандидатів і найму.

SEO:

13-15 мільйонів людей шукають роботу щомісяця. Вони вводять назви посад в Google. Вони не знаходять ваші вакансії, оскільки вони приховані за вашої ATS або в довгому списку вакансій будь-який інший компанії. Сайт кар'єри може змінити це і забезпечити перегляд кращих талантів і застосувати до вашої вакансії в першу чергу.

Для цього важливо, щоб кожна сторінка на вашому Кар'єрному сайті містила правильний баланс релевантних ключових слів, специфічних для сторінки URL-адрес, оптимізованих для SEO, а також відповідні метатеги і посилання. Кожна позиція, яку ви публікуєте, повинна мати свою власну сторінку, яка, в свою чергу, оптимізована для SEO. Це повинно відбутися автоматично і має бути створено при публікації позиції.

Також вкрай важливо, щоб контент був за межами ваших робочих місць і постійно працював по всьому сайту. Цей контент повинен бути спрямований на відповіді на відповідні питання про вашу компанію і її культурі. Це прекрасна можливість підвищити впізнаваність вашого бренду, розповісти про цінності вашої компанії і по-справжньому просувати вас до найкращих талантам.

З чим пити віскі

Меблевий щит

Выбрать Ламинат